آخرین اخبار
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
بازدید:۹۷۳
صدآنلاین | آرش رضاوند در بازی آلومینیوم – استقلال یکی از خوب های تیم میهمان بود. آنهم در شرایطی که حضورش در این بازی در هاله ای از ابهام بود.
کد خبر : ۱۰۸۴۰

آرش رضاوند، درد و دلی که از درد خبر می دهد

به گزارش صدآنلاین ، بعد از مصاف استقلال با ذوب آهن آرش رضاوند تصویری از مچ پای خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود که ورم شدیدی داشت و این ذهنیت را پیش آورد که در مصاف با آلومینیوم اراک غایب خواهد بود. او در نهایت با چند روز استراحت و فیزیوتراپی خود را به بازی رساند و به زور آمپول در ترکیب تیم قرار گرفت و جالب اینکه می توانست در این بازی نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند. شوت از راه دور او برای بوسه به تور با مانعی به نام تیر روبرو می شد و اگر توپ تبدیل به گل می شد، یکی از گل های زیبای لیگ در هفته بیست و پنجم رقم می خورد.

بدون شک اگر روزبه چشمی و مهدی مهدی پور برای دیدار با آلومینیوم اراک محروم نبودند و تیم در صدر جدول با رقبا فاصله داشت، آرش رضاوند در هفته بیست و پنجم در اراک به میدان نمی رفت چرا که مصدومیت وی از ناحیه مچ پا نیاز به استراحت بیشتر داشت. او حتی باید در دقیقه 25 بازی با ذوب آهن که آسیب دید، از ترکیب تیم بیرون می آمد اما ایستاد و بازی کرد تا به زعم ریکاردو ساپینتو در این روزهای سخت خود بهترینش را برای تیم بگذارد.

این بازیکن همانند خیلی دیگر از بازیکنان استقلال هم در پایان بازی با ذوب آهن و هم در پایان دیدار با آلومینیوم اراک از نحوه برخورد باشگاه در مسایل مالی و هم از حذف تیم در لیگ قهرمانان آسیا گله کرد. درد و دل های او از دردهایی خبر می دهد که او و هم تیمی هایش در فصل گذشته و این فصل تجربه کردند. آنها فصل گذشته در یک فصل بدون شکست قهرمان لیگ برتر شدند و کمترین حقشان حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و  این فصل هم در شرایطی در کورس قهرمانی هستند که حتی به خاطر پیروزی های مهم هم پاداش نمی گیرند! این ها برای آرش رضاوند و بازیکنان استقلال درد آور است تا جایی که دردهای مصدومیت را نمی بینند و هر طوری که شده خود را آماده مبارزه می کنند تا دست کم هواداران روی سکوها غمگین نشوند.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها